Kaptan Gözyaşı

Kaptan Gözyaşı Şarkı Sözleri

Kin ve öfkeyle uyandım içi boş düşüncelerden kurtulmak için..
Vakit yoktu saat çok geç artık topladım bir yandan valizi
Abandım deftere ve yazdım kirli sokaklarda biraz kan içip...
Tabi tehdit bu, tabelada ölüm adımlarımı saymaktayım o biçim..
Rutin gidişler boş kaldırımlar hiç durmadan iter etraf sisli
Prizmaların içindeyiz gizli tehdit kaybolur gençlik hissi
Sen bilirsin biz hiçtik ters bi kelepçeye verilen son görev iyidir..
Kaburgalarına kül bas birader uzak git izmarit dolu beynim...
Işıklarına aşıktım şehrin deniz kenarında kuşku gözettim.
Ufkum zindan, gün doğumu netti. kaygılar; kayıp, durgun, hedefsiz
Fakirliğim dudaklarımı deşti tırnaklarımın üstü nöbetçi
Ben de benden kalanları süpürüp attım bilinçaltından geçtim..
Öfke ve kin başka bi boka bulanmadık bu dünya dönektir.
Kenef zincirine merhem olan tüm bebeklerin böbrekleri kirli
Ve rap değdi gögsüme taramalı tüfek oldu kalem git yak beynini
Bok kokmadan git at teybini lan lirikler alna silah değdirir.

Çıkıp çeplerine göz yaşı doldur.
Mutlu ol yeniden.

Astarı kesin, sinir hatları leziz küsüratların içinde gezin.
Aslanı yesin sıçanlar aynaya bak kimin hükmü bu derya, deniz?
Bi kahpenin kanına dokunamadım elimi hedefe doğrulttum eritti beni yazık
Yazık ki ne yazıp çizdiğine bakamadan ölüp gidersin denir.
Aynı kalem aynı kağıtla aynı mahalle ve aynı kadınla ayrı dünyanın insanlarına
Ağlarsın ama hep aynı yanıtlar aynı terör aynı ağıtlar cehennemini yaşıyo bulutlar
Saygınlığını koruyamıyor emin ol bu dünyaya doğan çocuklar.
Kin ve öfkeyle uyandım duyan yok midem bulandı bana noldu gözlerimden oldum
Sabah olmuş baba korkum yok beton duvarları kırdık içimiz dışımız soğuk..
Anayasa tahkimi yol yoğun tahrip olanları saklıyo morg.
Burada mutlu olmak yasak kazara kaderine dönüşüyo ezan
Sisli bir köprünün ardına ceza keserler tedbir al gelir sıran
Sevinç sınar, hüzün desen veda eder zarar gelir hırsına...
Yeniden mutlu olmayı denersin ve biter kuşkular.

Çıkıp çeplerine göz yaşı doldur.
Mutlu ol yeniden.

Kaptan Gözyaşı Dinle

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski