Feci Sözler Kısa , Feci Cümleler , Feci Laflar , Feci Mesajlar

Feci Sözler
Feci Sözler , Feci Sözler Kısa , Feci Sözler Etkileyici , Feci Sözler Anlamlı , En Feci Sözler , Feci Aşk Sözleri , Feci Ağır Sözler , Feci Sözler Facebook , Fena Feci Sözler , Feci Sözler Yeni , Feci Laflar Kısa , Faci Sözler Resimli , Feci Cümleler , Feci Mesajlar , Feci Cümleler.






Birine Çamur Atmadan Önce
Dur ve Bir Düşün
Önce Senin Ellerin Kirlenecektir..



Çok Kadın Hiç Kadındır Oğlum
Sonu Sadece Yalnızlıktır..



Aklımı Kaybetmekten Değil Ama
Bulmaktan O Kadar çok Korkuyorum ki..



Sevdiğin Bir insana
Seni Seviyorum Diyebilmekten Korkmak
Yaşamaktan Korkmayla Eşdeğer Bir Durumdur..



Benim Sevgimin Sınırı Yoktur
Anlaya Bilene
Dostluğumun Sınırı Yoktur
Paylaşmasını Bilene
Sende Muhteşem Birisin ama
Sadece Ben Olduğum Sürece..



Bana Laf Sokmaya Kalkma Güzelim
Kapak Olursun
Benimle Uğraşma Etiket Olursun
çok Yavşama Köpek Olursun
insan Olmayı Dene Biraz
Belki Yanımda Yer Bulursun..



İnanıyorsan Savunduklarını
Arkasında Duracaksın
Cellada Hiç Gerek Yok
Dar Ağacına çıkarıldığında
Altında ki Kürsüye
Tekmeyi Sen Vuracaksın..



Noktayı Koyduğum Anda
Ne Senden Bir Eser Kalacak
Nede Benden Bir iz Kalacak..



Bana çıkar Bir Yol Göster
Sevmek mi
Sevilmek mi
Sarhoşluk mu
içki mi
Anlayamıyorum Be Arkadaş
çıkar Yol Hangisi Söyle Bana
Sen mi ¿ Sensizlik mi ¿
Yaşamak mı ¿
Ölmek mi ¿



Emek Ver
Kulak Ver
Bilgi Ver
Borç Ver
Ama Boş Verme
iyiyi Ara
Güzeli Ara
Doğruyu Ara
Ama Kusur Arama..



Cesaretimin Tükendiği Anda
Esaretim Kaçınılmaz Olur..



Şanslara Hiç inanmam Ben
Zar Atmam Yani
Ortada Şans Varsa Eğer
Onu da Ben inşa Ederim..



Giriyorum Yine Krizlere
Ellerim Parmaklarım Titriyor
Hiç üzgünde Değilim Ama
Gözlerim Dolu Veriyor..



İki Adımlık Yer Küre
Ben Senin Arka Bahçeni
çoktan Gördüm Bile..



Yüreğim, Sabrımı Durduruyorum Artık
Dilimi ise şeytanlar Dolduruyor..



Hiç Kimsenin Fark Edemeyeceği
intiharlarım Var Benim
Yaşamaktan Koparcasına
Kaçışlarım Var Benim..



Ölümü Güler
Gülüme Ölürüm Be Gülüm..
agir-sozler.blogspot.com



Ya Ağzından çıkan Sözler Gibi
Mert Olacaksın
Ya da Kendi Hayatın Gibi
Kendi Kendine Dert Olacaksın..



Umutsuz Olduğum Zamanlarda
Resimlerine Bakıp
Umutsuzluklara Dair
Sözler Yazıyorum Kendime..



Ben Güzel Sözler Nedir Bilmem
Güzel Sözlerle Büyümedim
Yalan Sözlerle Hayata Bakamam..



Bu Saatten Sonra
Ben Yazarım
Sen Oynarsın Böceğim..



Noktadan Sonra
Ne Senden Bir Eser
Nede Benden Bir Cümle Kalacak..



Gözlerinden Yaşlar Süzülmüyorsa
Ruhunda Gök Kuşakları çıkmaz..



Bana Bir şey ima Etmeye çalışma
Nefretin Varsa Gel Yüzüme Söyle
Yoksa Sus ve Beni Dinle..



Değişik Bir insan Sevesim Var
Ben öldüğümde
O Benden Sonra Yaşamayacak..



Sadece Sen Vardın içimde
Artık Ben Bile Yokum
Kendi içimde..



Herkes Kaldıramaz Benim Sevdalarımı
Sözlerim Sanadır Yalan Sevdalı..



Gözlerin Görmeyi Bilmiyorsa
Bakmayacaksın
Sevmeyi Bilmiyorsan da
Oynamayacaksın..



Büyüyüp Giden Aşklara
Küçücük Duygular imza Atıyor..



Ben Seni Sen Olduğun için Sevdim Güzelim
Gözlerine Kanıpta Sevmedim..



Gülü Solmadan Seveceksin Güzelken
Solduğunda Ne Sevgisi Kalıyor
Ne de Kokusu..



Değer Veriyorum insanlara
Arkamdan Senaryolar Yazıyorlar
Değer Vermediklerim ise
O Senaryolara Kahkaha Atıyorlar..



Sevmenin de Bir Bedeli Vardır
Sevilmenin de..



Kimse Beni Sevsin Diye
Soytarılık Yapacak Değilim
Ya Sever Olduğum Gibi
Yada Defolup Gider Geldiği Gibi..
agir-sozler.blogspot.com



Yanımda Tek Kişilik Yer Var
Kendinde O Kişiliği Görüyorsan
Buyur Gel..



Hiç Olacak Gibi Değildi
Olmadı da Zaten..



Ne Zaman Pişman Olacağını
Söyleyeyim Ben Sana
Yarım Bıraktığını
Başkası Tamamladığında..




Sensizlik çöküyor Yine Sol Yanıma
Ne Solum Dayanıyor
Ne De Soluğum Dayanıyor..

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski