Yıkıcı Sözler Kısa , Yıkıcı Sözler Facebook

Yıkıcı Sözler
Yıkıcı Sözler , Yıkıcı Sözler Kısa , Yıkıcı Sözler Anlamlı , Yıkıcı Sözler Yeni , En Yıkıcı Sözler , Yıkıcı Sözler Facebook , Yıkıcı Sözler Damar , destructive words , деструктивные слова , Yıkıcı Sözler Sevgiliye , Yıkıcı Sözler Resimli , Yıkıcı Laflar , Yıkıcı Cümleler , Yıkıcı Mesajlar , Yıkıcı Mesajlar Kısa , Yıkıcı Mesajlar Sevgiliye.



Kalbimi O Kadar çok istiyorsan Vereyim
Kendimden çok Seni Düşünüyor Zaten..



NEYSE Diyerek
Susmuş Olduğum Tüm Cümlelerimde
Trip Küfür Kırgınlık Barındırıyor NEYSE..



Giderken ALLAH’a Emanet Ol Dedi
Beni Bir Tebessüm Sardı
Başka Kimim Var ki Zaten..



Doğuştan Gelen Bir Hastalık Benimkisi
Herkesi insan Sanıyorum..



Hayat Facebooka Benzer
Arkandan Yorum Yaparlar
Bildirimde Gelmez..



Beni Özlediğini Sakın Söyleme
Çünkü Söylediğin An Tekrar Dönerim Sana
ve Sende ikinci kez Kıyarsın Benim Canıma..



Bazı insanlar Vardır
O Kadar El üstünde Tutuyoruz ki
Oturacak Yer Bulamadığımızda
Tepemize Biniyorlar..



Yükselirken Kırarak çıkarsan
Düşerken Tutunacak Dal Bile Bulamazsın..
www.agir-sozler.blogspot.com



Lafı Ağzımdan Aldı
Tam Senin için Ölürüm Diyecektim ki
Benim için Öldün Dedi..



Anladığım Tek Bir şey Var
Seninle Hayal Kurulmaz Yıkılır..



Bir Bakmışın
Hayatının Kahramanı Olan Kişi
insanlıktan Bile Yoksundur
Ve O Anda Anlamış Olursun
çizgi Roman Dışında Kimsenin Kahramanı Yoktur..



Seninle Yaşamış Olduğum Anlardan
Zerre Küçüklüğünde Bir Parçayı çıkarsam
Dünyam Eksilir , Ben Eksilirim..



Bulunmuş Olduğunuz Sayfamızda
Yıkıcı Sözler , Yıkıcı Cümleler
Yıkıcı MesajlarBulunmaktadır..



Boşuna Yalan Sözler Söyleme Bana
Sözlerin Destekli Yalan Söylese de Bana
Gözler Açıklıyor Her şeyi Elveda..



Sen Yalan Dolansın Sözlerin Duman
Sen Bir Hayalsin
Yalan Dünya içinde Kalmış Bir Yalan
Dünyaya Bağlanmış Birisin Benim için..



Ne Oldu Boş çıktı Değil mi Senin o Yalan Sevdaların
Hiç Üzülme Sen Bunlara Layıksın Zaten
Dert Etme Güzelim Sende Bir Yalansın..



Seninle Birlikte
Geçirmiş Olduğumuz Günlerden Dolayı
çok Teşekkürler Hayatının Geri Kalan Kısmında
Sana Başarılar Diliyorum..



Benim Anam Eli Öpülesice Bir Kadın
Eğer Ona Benzersen Seninle Evlenirim..



Canın Cehenneme Demişti Giderken
Ben Nereden Bileyim
Bir Randevumuzun Daha Olduğunu..



Sakın Unuttum Sanma ihanetlerini
Sana En Büyük Mutluluğu Veriyorum Güle Güle..



Adını Yazdığım Yollarda şimdi Ağlıyorum
Nefret Ediyorum Senden
Dünyamı Başıma Yıktın Zalim..



Sen Benim için Bir ışık Değilsin
Sen Hayatımdaki Bir ışığın Yansıması Olmuşsun
Sana Değil de Sana Vermiş Olduğum
Zamanlara Acıyorum..

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski