Hüzünlü Sözler Kısa , Hüzünlü Mesajlar

Hüzünlü Sözler
Hüzünlü Sözler , Hüzünlü Sözler Kısa , Hüzünlü Sözler Facebook , Hüzünlü Sözler Resimli , Hüzünlü Duygusal Sözler , Hüzünlü şiirler , Anlamlı Hüzünlü Sözler , Hüzünlü Sözler Sevgiliye , Hüzünlü Sözler indir , Huzunlu Sozler , Hüzünlü Whatsapp Sözleri , Hüzünlü Mesajlar , Hüzünlü Mesajları , Duygusal Hüzünlü Mesajlar , Hüzünlü Mesajlar uzun , Hüzünlü Mesajlar Facebook , Mükemmel Hüzünlü Mesajlar , Hüzünlü Mesajlar Sevgiliye , Hüzünlü Mesajlar Arkadaşa.


Tek Emin Olduğum Bir şey Var
Kendimi Üzmüş Olduğum Kadar
Kimseyi Üzmedim..



Geçip Gitmiş Zamanlarla
Tekrar Karşılaşa Bilsek Keşke..



İnsan Bir Kez Yalana Gelirse
Binlerce Doğruları
Sorgulamak Zorunda Kalıyor..



Bir çırpıda Silemediğin Bazı şeyler Vardır
Ama çırpına çırpına Silersin..



Artık Yüreğim mi Hesap Sorsun Sana
Yoksa Akan Göz Yaşlarım mı..



Doğarken Sanki Senet İmzaladım
Ne Kadar Dert , Sıkıntı , Keder Varsa
Hepsine imzamı Basmışım..



Neden Hep Susuyorsun Dedim
Rahatsız Etmek istemedim Dedi
Ama Sustuğunda Rahatsızdım
O Bunu Anlamıyor..



Bazı Hüzünler Vardır ki
Göz Yaşları Bile Oraya Ulaşamaz
O Kadar Derinde..



Bir Tane Mutluluk Fotoğrafım Bile Yok
Lanet Olsun Çektirmedi Hayat
Kaybolmuş Bir Anahtar Gibiyim
Sahipsiz ve Kimsesiz..



Yalnızlığı idam Et Bakalım Sen
Sor Arzusunu Yerine Getire Bilecek mi..



Bazı şeylerin Tekrarı Olmuyor
Mesela Hayat , Aşk ve Ömür Gibi..



Seni Aklıma Getiren O Kadar çok Şarkı Var ki
Ama Yanıma Getire Bilecek Hiçbir şey Yok..



Aşk Karın Doyurmaz Dediler
çok iyi biliyorum
Ama Ben Kalbimi Doyuruyorum..



Aşk Dediğin Hangi Mevsimin Rüzgarı Bilmiyorum
Yönümü Hangi Yana Dönsem
Yüzüme Hüzünler Esiyor..



Şart mı Ağzımla Kal Demem
agir-sozler.blogspot.com
Gözlerim Bağırıyorken Gitme Diye..



Ona Karşı Kör Gibi Olursun
Sevginden O ise Bir Nankör..



Her Zaman Olduğu Gibi
Başrol Bende
Hüzünleri Oynuyorum Yine..



Kim Bilecek Be Kardeşim
Bir Yara , Bir Ömrü Nasıl Kanatır..



Tek Dileğimdir Mutlu Olman Ey Yar
Ben Yokken de Gülücükler Versin Hayat Sana
Günahlarım Boynunda
Ağlan Bir çift Göz Bıraktın Ardında..



Sevdiğini Kaybeden insanların
Tebessümlerinde Bile Hüzün ve Burukluk Vardır..



Ben Senin Hayatını
Nelere Nelere Değiştim Sevgili
Bunu Bilseydin Eğer Gitmezdin..



Herkes Aldı Başını Gitti
Söyle Bana Yorgunluğum
Biz Nereye Gidelim..



Arsızlık Yapanlara Cesaret Dediler
Zina Yapanlara Aşk
Büyük Bir Neslin Ahlakını
Aynen Bu Şekilde Bitirdiler..



Sen Yokluğunla Ben Ne Kadar mı çağresizdim
Koca Orman Yanıyordu ve
Suyun Tek Olduğu Yer Benim Gözlerdi..



Bana Güvenme Sakın
Yüzüne Karşı Güler
Arkandan Göz Yaşları Dökerim..



Bulunduğunuz Sayfada
Hüzünlü Sözler Sevgiliye
Hüzünlü Sözler Tumblr
Hüzünlü Görseller
Hüzünlü Gözler
Bulunmaktadır..



Çocukken O Kadar Mutlu Olmayıp ta
Birazda Bugünler için Saklamış olsaydım..
agir-sozler.blogspot.com



Gidişini Ayık Kafayla izledim
Gelişini Sarhoş Bir şekilde Bekliyorum..



İhtiyacım Olan Tek Bir şey Vardı
Bir Tane Daha Papatya Yaprağı..



Söyleye Bileceğin Hiçbir Söz Kalmadığında
Ağzından çıkan Tek şeydir Hayırlısı..



Biliyor Musun Islak Gözle Uyumak Ne Kadar Zor
Biliyor Musun Dokununca Kanayan
Kalbi Taşımak Ne Kadar Zor
Biliyor Musun Hasretle Özlemle Dolan
Gözlerin Etrafa Bakışını
Biliyor Musun Be Sevgili Biliyor Musun
Sensiz Bu Hayatı Yaşamak Ne Kadar Zor..



Bana En Zor Günlerimi Yaşatanlar
Hiç Vazgeçemeyeceğim Kişilerdi..



Gülen Gözlerime Aldanıp Bahtiyarım Sanma
Attığım Kahkahalar Binlerce Göz Yaşının Birikimi..



Seninle Paylaşacağım O Kadar çok şeyim Var ki
En çokta Mutluluktan Yana..



Her Yatak Azda Olsa Tuzludur
Ya Terin Tadını Tatmıştır
Ya Akan Göz Yaşlarını..



Ben Üzüldüğümde
O Mutlumu Oluyor
Anlamıyorum Be Arkadaş..



Uzaklara Dalan Gözlerin
Yakınlarda Olmayan Bir Hikayesi Vardır..



Sonum Ol Diye Değil
Sonsuzum Ol Diye Sevmiştim Ben Seni..

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski