DİCLE OLCAY ZAMANINDA BİR YERDE ŞARKI SÖZLERİ

=
DİCLE OLCAY ZAMANINDA BİR YERDE ŞARKI SÖZLERİ

Benim olmasan da huzur dolsun için

Kıvrılıp başkasının yanına yatsan da

Gönlüm zordasın yine bana zarar zaman

Uykular zaten haram

Yüreğim durmaz kapanmaz artık yaram

Zamanında bir yerde kalmışsın içimde

Durmamış yüreğim hala kederde

Boşverdim yüreğime söyledim derinlerde

Yarın yok ki hala sensin içimde

Benim olmasan da huzur dolsun için

Kıvrılıp başkasının yanına yatsan da

Gönlüm zordasın yine bana zarar zaman

Uykular zaten haram

Yüreğim durmaz kapanmaz artık yaram

Zamanında bir yerde kalmışsın içimde

Durmamış yüreğim hala kederde

Boşverdim yüreğime söyledim derinlerde

Yarın yok ki hala sensin içimde

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski