Kızların En Çok Sevdiği Sözler

 SEVMIYORUM SU SAATIN SESINI,AKMASIN DURSUN ZAMAN.HERSEYIN BIR ÖNCESI VE SONRASI VARDIR DERLER YA; YALAN. SENDEN ÖNCE VARDIM BELKI AMA ASKIM SENDEN SONRA OLMAYACAGIM INAN
 Beni karanliktan aydinliga, yalandan gerçege, ölümden ölümsüzlüge götürdügün için tesekkürler. Seni seviyorum
 Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
 Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.
Aşk, dünyanın en iyi mazeretiydi...(Ahmet Ümit) 
Kalbimde Sen varken herşeye katlanabiliirim..
 Diyorsun bana yarensiz  yaşa . yaşar mı bu beden ruhu olmasa..
 Sadece sev istemiyorum. Kıskan, sahiplen istiyorum. Senin olduğumu, benim olduğumu belli et istiyorum. Hissetmek istiyorum
 Görücü usuIü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gеIsin, görmeyince öIesim
Ve hiçbir zaman seven kadından daha güzelini bulamazsınız.
Benimsin diyeni değil,Sen bana Rabbimin emanetisin diyeni sevin.. 
Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz…
 Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.
Gözlerin gözlerimi gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi!!!


Seni seviyorum.. Nasıl yoğun, nasıl ince.. Balığın oltadan kurtulması, Ben seni öyle seviyorum işte.. Yalanı yok bunun.

Tek kaldı dünyam, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim, dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, Alevim olur musun? Hiç aşık olmadım desem, aşık olur musun?


Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi


Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..

Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE

 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.

Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim


Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
                               Cemal Safi

Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci


Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.

Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim

Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.

Keşke tanışmamıza hiç fırsat oImasaydı , ve seni hayatıma şeker misaIi karıştırmasaydım.. - Can Yücel


"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!




Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere


Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)

İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...

Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.

Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.

Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim

BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?
Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?


Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum

Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..

GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 

Sen deli bir yağmursun bense o deli yağmura hasret kalmış bir avuç toprak..

Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun? 

Kal dersen, dağlarca severim seni, Bir deniz olurum ayaklarında, Aşk bu özleyiş bu, hiç belli olmaz, Kalbim duruverir dudaklarında.
Ümit Yaşar Oğuzcan



Seninle olmanın en heyecanlı yanı ne biliyor musun? Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek birlikte ağlamak gülmek.(Seni Seviyorum...)Can Yücel

Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için

İçinde yalnızca, sen olduğun için
Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için
Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum.
Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Seni Seviyorum Seni Seviyorum
                                       Mehmet Yunus Aytek
Seni okadar seviyorumki anlatamam hani  çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..

Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)



Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf


Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
           Ferman Karaçam


İçimde Bir Sevgi Var Ta KaIbimde. AnIatıImayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, SevgiIim, Birtanem Desem Bütün SözIer Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.



Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.


O KADAR YILBAŞI ÇİKOLATASI YEDİM HİÇBİRİ SENİN KADAR TATLI DEĞİLDİ

Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine



Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu surece seni çok sevmeye devam edeceğim.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski