Nejat İşler Sözleri

Nejat İşler Sözleri, Nejat İşler Sözleri Twitter, Nejat İşler Sözleri Facebook, Nejat İşler Sözleri 2017, En iyi Nejat İşler Sözleri;
Dedem feshanede, babam ise fabrikada işçiydi. Ve benim de emin olduğum bir şey var, ölene dek sınıfımın yanında kalacağım.
Bazen cevabını kaldıramayacağını bilsen de yine de gerçeği öğrenmek istersin...    
Dışarıdan göründüğüm gibi değilim, bildiğin ev erkeğiyim. Üstüme konan görüntüden farklıyım, evde kadınımın yanında otururum, hiçbir yere gitmem, dışarı çıkmam. Yeter ki geçimli olsun, beni sevsin, ben onu zaten çok severim. İnan başka bir şey istemiyorum hayatta. Dışarıda zaten savaşıyorum, eve geldiğimde ne olur sessiz olalım, sarılalım, sevelim birbirimizi.
Fransız devrimini görmek isterdim, Rus devrimini yaşamak isterdim. İkinci Dünya Savaşında Hitler'e karşı savaşmak isterdim. Oradaki insanları anlamak isterdim. 80'lerde Diyarbakır Cezaevinde olmak isterdim. Yani oradaki insanlarla konuşmak isterdim. Çok haksızlık yapıldı onlara, dünya çapında haksızlık yapıldı. Sadece Türkiye'de değil. 1938-1939'larda Yahudi olmak isterdim Almanya'da. Bir yaşamım varsa onu böyle geçirmek isterdim. Kuvvetli hissediyorum kendimi, güçsüzlerin yanında olmak istiyorum. 'Bende varım beni de öldürün hadi' demek istiyorum.
Tedaviyi reddetmek, erken ölmek gibi niyetim yok. Bazen cevabını kaldıramayacağını bilsen de yine de gerçeği öğrenmek istersin. Milyon tane kazık yiyince, bedenin zarar görüyor. Çıplak geldim, çıplak gideceğim. Amacım zamanı satın almak. Mülk edinmek gibi bir derdim yok. Mülkiyet hırsızlık gibi bir şey. Sevmiyorum işte. Biz kuşak olarak böyleyiz. Bize sevmeyi, bir şeylere bağlanmayı öğretmediler. O tarafımız gelişmedi. Ben dünyanın bir parçasıyım. Şurayla ve bedenimle sınırlı değilim. Bir şeyler yanlış gidiyor, birileri acı çekiyor. Ben de çekiyorum aynı acıyı. Altıma son model bir araba çekip, güzel bir ev alınca mutlu mu olacağım yani. Hayır olmam. Aramızda mutlu olanlar varsa zekalarından şüphe ederim, bir de gözlerinden. Çünkü iyi görmüyorlardır. Siz beni yenmediniz çünkü: ben sizinle daha oynamadım. Ben gidiyorum dediğimde, `gitme’ diyen birini değil, ben de geliyorum, yalnız gidemezsin diyen birini istiyorum.
Az tüketmeye çalışıyorum, öyle söyleyeyim. Her şeyi! Hep yanlış anlaşılıyor. Ne kadar pis herif, az yıkanıyor diyorlar. Evet, az yıkanıyorum! Ben çok temiz kokacağım diye 70 sene sonra birisinin susuzluktan ölmesini istemiyorum...   
Tek bir kadına ait olmayı göze alabildiğin zaman erkek oluyorsun.. 
Kimseyi uzaktan sevmeyin. Yakından da sevmeyin. Birini sevmek akıl işi değil.
Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin gelmişini geçmişini tatmin eder.  
Mutluluk, galiba mutsuzluğa alışma hali. Kardeşim, biz bu dünyada mutsuz olacağız, bu kesin. Çünkü bizi mutsuz edecek birileri çıkacak; sen ne yapmaya çalışırsan çalış, buna engel olamayacaksın" dediğin zaman tamamdır. Bence mutluluk bu.
Güven veremediğin bir kıza çiçek vermenin bir anlamı yok.
Amacım zamanı satın almak. Mülk edinmek gibi bir derdim yok. Mülkiyet hırsızlık gibi bir şey. Sevmiyorum işte. Biz kuşak olarak böyleyiz. Bize sevmeyi, bir şeylere bağlanmayı öğretmediler. O tarafımız gelişmedi. Benim tek bir düşüncem var; çıplak geldim, çıplak gideceğim… Ben dünyanın bir parçasıyım, şurayla ve bedenimle sınırlı değilim. Bir şeyler yanlış gidiyor, birileri acı çekiyor… Ben de çekiyorum aynı acıyı. Altıma son model bir araba çekip, güzel bir ev alınca mutlu mu olacağım yani? Hayır olmam. Aramızda mutlu olanlar varsa zekalarından şüphe ederim, bir de gözlerinden. Çünkü iyi görmüyorlardır.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski