TAYLAN KAYA AŞKI TARİF ET BANA ŞARKI SÖZÜ

TAYLAN KAYA AŞKI TARİF ET BANA ŞARKISI

Canım sıkıldı yine kalem kağıt önümde
Geldin yine aklıma yazmak istedim beste
Yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk gitmez
Defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez

Sevmek sevilmekmidir aşka yenilmekmidir
Yoksa her yattıgında onu düşlemekmidir
Gözgöze geldiğinde çocukça gülmekmidir
Söylesene sevgili senin gözünde aşk nedir

Aşkı tarif et bana içinde sen ol ama
ben severken terkettin gözümde yaş var hayla
Sevgi nedir bilmedin ben sevdim sen değmedin
Kırmızı bir mercedes bedeninle takas ettim

Cebimde 10liram var ne yapsam bilmiyorum
Oturdum bir köşede torbacı bekliyorum
Ben kendimi içerek teselli ediyorum
Değmezmiş hiçbirşeye kendimi mahfediyorumm

Çarşaf aldım elime boştütün koydum birde biraz esrar savurdum
Hayallerin üstüne
Sardım baba bir üçlü seni unutmak güçtü
Bir duman çektim sonra gülüşün aklıma düştü

Ne güzel gülümserdin bu yazdıgım son derdimm
Sevmiyorum demişsin seni ben çokmu gerdim
Gözümden akan seldin sevmeyi götün yermi
Sevmeyi bilmem ama yediğin şeylerde belli

İnsan kalpsiz yaşarmı tüm insanlar kaşarmı
Senle çıktıktan sonra kardeşine yavşarmı
Böyle kahpelik olmaz sevenler asla yapmaz
Bunu yapan kaşarın bu kalpte hiç işi olmaz

Anlatıyorlar bana oda seni çok sevdi
Senden sonra kimseye sen gibi güvenmedi
Buluştugunuz yerde saatlerce bekledi
Sen gelmeyince oda hayallerine yol verdİ

Diyarbakır misali muamele yapma kardeş
Biz biliriz kim doğru kim yanlış kimse kalleş
Seviyor dediğin kız içime düşürdü ateş
Artık bundan sonra o benden kopan büyük bir leş

Taylan Kaya yazdı bak iyi dinle bu sözlerii
Aklına geldiğinde belki dolar gözlerin
Eskiyi hatırlayıp dönmek istersen geri
Ddönme artık istemem senin o kahpe kalbini

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski