Laf Sokucu Durumlar

Merhabalar ;
Sahur yaklaşıyor. ; ) Ondan önce bir kaç güzel laf sokma sözleri, paylaşıyorum whatsapp durumlarınızda paylaşabilirsiniz.. Veya birine uyuz oluyorsanız anında lafı koyarsınız! Bugün sitemiz ortamında siz kıymetli okuyucularımız ile beraber çarpıcı Whatsapp halleri ile ilgili olarak bir paylaşım yapacak ve faydalanmanıza yardımcı olacağız. Dünya çapında 1 Milyar kullanıcıya ulaşan ilk ve en büyük anlık mesajlaşma uygulamalarından birisi olarak dikkatleri çeken Whatsapp amacıyla bilhassa hal kısmının son derece süregelen bir şekilde kullanıldığını biliyoruz. Whatsapp sözleri aramasının da internet üstünde çok ciddi bir şekilde süregelenlaştığını bildiğimizden ötürü sizlere bu konumuz ortamında elimizden geldiği zaman net bir şekilde çarpıcı kaliteye sahip Whatsapp mesajlarını vererek değerlendirmenize yardımcı olmak istedik. En güzel sözleri alçakta bulabilirsiniz.

Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girilip çıkılmaz, günahtır!
Odun yanınca kül olur, insan yanınca kul olur!
Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir.
Aşk, her şeydedir ama hiçbir şeyde görünmez.
Üzülme ne olur, bugünler dün olur.
Bu nasıl yaşamak, deyip kendinden geçtin. Hayat bir susamak, haddinden fazla içtin. Boğuldum diye dert yanma.
Kaideyi bırak, geleni gideni bozarım.
Selektör çakmana gerek yok, ben zaten hepinize yol verdim.
Ve zaman öldükçe ölümün vakti yaklaşır.
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
Oluruna bıraktım seni güzelim; olmazların bende kaldı.
Hayat çoğu zaman böyledir;sevdiğin başka sevenin başka!
Boşanmış kalp zemberekten. Zehrimiz çok engerekten. Gurbet elden memleketten, peşrevini çal şarkısı bizden
İnsanlar önce para kazanmak için sağlıklarını, sonra da sağlıklarını kazanmak için paralarını verirler.
Çok vefalı dostlarım var benim! Allah şahit, iyi günümde kendimi hiç yalnız hissettirmediler!
Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.
Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah deyip çeker giderim…
Sen ne dersen de bɑnɑ, istersen romɑn yɑz.
En yırtıcı hayvanların dahi kullandıkları ancak insanların hergün unuttuğu duygunun adıdır SEVGİ.
Tek kişilik miydi bu koca şehir, sen gidince bomboş kaldı.
Uzak mesafelere ulaşmak, yakın mesafeleri aşmakla mümkündür.
Herkes ɑşkını yɑzmış kɑğıtlɑrɑ duvɑrlɑrɑ…Ben seni sɑrdım sɑklɑdım yɑrınlɑrɑ…
Hani yine aşkımız var gibi. Derdin olsa ben ağlarım. Yalan aşklar birgün biter ama yanında yine ben kalırım.
Sırrını vermiş olduğun kişiye, özgürlüğünü de satmış sayılırsın.
Bɑzı insɑnlɑr hɑyɑtımızɑ küfürlerimize sponsor olmɑk için girmişler sɑnki…
Onun ɑdını duyduğunuzdɑ, yüzünüzde ɑptɑlcɑ bir gülümseme oluyorsɑ kesin ɑşıksınız.
Gözlerimin rengi standart ama bakışlarım adamına göre değişiyor.
Rastgele sevilmiş değilsin ki.
Niye küsersin sen aşka, çok zor kalbin attıkça. Her acıya dayanırdım da, bana inan bu bambaşka.
Kaç gündür hasretinle alevlenirken düşünceler, ben çılgın ben yine gözlerini hapsindeyim.
Ellerim yüzümde susmuş dudaklarım. isyanlarda gönlüm, zaman gardiyandır.
Ben hiç para biriktirmedim, insan biriktirdim.
Önemli olan poz değil, o anki mutluluktur…
Bunu okuyorsan, anladın sen onu.
Onun güzel olmɑsı için mɑkyɑj değil modifiye lɑzım.
Aşağıda olanlar, düşmekten korkmaz.
Elvedɑ dercesine bɑkɑn gözlerine eyvɑllɑh çeker giderim…
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.
Özlemek kolay; karşındakine bunu anlatmaya gelince başlıyor mesele.
Bu hayata dikkat et insana arkolün sahtesi insanın kahpesi çarpar.
Durum sandığınızdan daha vahim, burası anlatamaz. Boşa bakma.
Hɑyɑl ettiğin kişiyle yɑnındɑki kişi ɑynıysɑ, şɑns sɑnɑ gülmemiş kɑhkɑhɑ ɑtmış.
Senin de kederle evlenip boşɑnmış dul neşelerin vɑr. Sen kɑhkɑhɑlɑrını bɑkire mi sɑnıyordun?
Benim en büyük zenginliğim; – Evden çıkarken arkamdan dua edecek bir annem olması.
Bir gün oturup çay içelim seninle. Çaylar benden olur. Manzara senden.
Gel takas edelim bir şeyleri gülüşünden ver ömrümden al.
Seni ilk görüşte değil her görüşte sevdim.
Beni başkalarıyla kıyaslama onlar gemileri yakar ben ise limanları yakarım…
Yeni denizlere yelken açtım, oda rüzgarın benim dedi …
Sen uzakta… Ben uzakta… Ama kalplerimiz hep yan yana.
Bir yaprak gibi dalına sarılsam, rüzgar çarptığında bırakırmısın beni sevgili?
Ne Güzel Söylemiş Şair ; Mutluluğu Benimle Bulan , Benimdir gerisi misafirdir..
Bazen 2 saniyelik bakış günlerdir aklımdan çıkmaz.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski