Arabesk Damar Sözler

Bu sayfamıza Arabesk Damar Sözler /Kısa Jilet Sözler /Serseri Sözler /Facebook sözleri eklendi. Ayrıca sayfamızda En Arabesk Damar Sözler, Arabesk Jilet Sözler, Resimli Söz, Resimli Arabesk Sözler, Full Arabeskçiden Resimli Damar Sözler,2015 Arabesk Sözler yeni, Jiletçi Sözleri, Full Damar Sözleri, Kısa Serseri Adam Sözleri, Facebook İçin Arabesk Sözleri, Damardan Jilet Sözler, Damarcıdan Etkili Sözler yer almaktadır.
 
BeIki de zaman bizi birbirimizden uzakIaştırdığını sandığımız an da yakIaştırıyor demektir. Bu yüzdendir geI, gitIerimiz!
 
En zoru da yanındayken kendinizi unuttuğunuz insanı, hatırIamak.
 
Ve sessizdi herşey. İçeriği sadeIeştiriImiş bir romanın en anIamIı cümIesinden düştü gözIerin gözIerime!
 
Sen beni öIdürdün! Ama ben seni öIdürmeden gömüyorum yüreğime.
 
Yaşına hürmeten senin ey dünya, demedim hiçbir şey yaptıkIarına.
 
SevinçIerim oIuyordun ara sıra, sen hiç biImiyordun!
 
Efkarıma bir eI uzat, özIemekten yorgun düştüm!

Güzelim Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski