Damar Sözler Ve Damar Mesajlar

Damar Sözler kısa mesajlar, Damar hakkında özlü kapak sözler, Damar'a dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler,Damar ile ilgili güzel sözler,Damar ile ilgili kısa sözler, Damar sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

Damar Sözler

Damar İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler

1 ~ Oksijeni bilmem ama kokun şart.

2 ~ İlk görüşte mi yoksa ilk gülüşte mi?

3 ~ Her sabah uyanıp ilk seni seviyorum.

4 ~ Özlemek denmez buna bunun adı yangın.

5 ~ Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez…

6 ~ Zaman seni bana verecekse mesafelere razıyım.

7 ~ Aşkın her halini gördüm artık ne hali varsa görsün.

8 ~ Saç diplerimden tırnak uçlarıma kadar kırgınızm sana.

9 ~ Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.

10 ~ Beni kaybetmeyi başaranı asla kazanmak için uğraşmam.

11 ~ Boğazımda kalan mutluluğu, sırtıma vura vura çıkardılar.

12 ~ Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.

13 ~ Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.

14 ~ Düştüğünde yanında olan değil, kalkman için el uzatandır. Unutma.

15 ~ Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde. Ne yaptıysam seni unutamadım.

16 ~ Ne kazandığını bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.

17 ~ Gelse affetmem diyorsun ama adını duyunca gözlerin doluyor be oğlum.

18 ~ Sevmek bazen vazgeçmektir. Kimine göre gidenden, kimine göre kendinden.

19 ~ Gözlerin çocukluğuna inmek gibiydi. Belki de o yüzden inandım her masalına.

20 ~ Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

21 ~ Ağaçtan meyve bekliyorsan dalını, insandan sevgi bekliyorsan güvenini kırma.

22 ~ “Sus” be yüreğim, bende biliyorum özlediğimi! “sus” ki bilmesin özlediğimi!

23 ~ Özledim diyorsun mektubunda. Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin.

24 ~ Ruh; her zaman kendini nasıl iyileştireceğini bilir. Esas zorluk zihni susturmaktır.

25 ~ Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın.

26 ~ Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

27 ~ Tanıdığımıza pişman olduklarımız çoğaldıkça, yeni tanışacaklarımızdan korkar olduk!

28 ~ Ekmeğime hoşça kal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

29 ~ Ne bileyim be sevgili. Öyle güzel baktın ki gözlerime. Sevmek değil ölmek geldi içimden.

30 ~ Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

31 ~ İnsanlar kırmızı gülerin peşinden koşarken altında ezdikleri papatyaların farkına bile varmazlar.

32 ~ Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır.

33 ~ Aşkın hikâyesini, durmaksızın feryâd eden bülbüle değil. Sessiz sedasız can veren pervanelere sor.

34 ~ Boynu bükük duruyorsam eğer; içimden öyle geldiği için değil, yüreğimden gidenler olduğu içindir.

35 ~ Cesaret illa kükremek değildir. Bazen, gün biterken, usulca “Yarın yeniden deneyeceğim” demektir.

36 ~ Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim.

37 ~ Bazen doğru olanı yapmak için, en çok istediklerimizden vazgeçmememiz gerekir. Hayallerimizden bile.

38 ~ Sevdiklerimiz üzülmesin diye içiniz kan ağlarken bile tebessüm edebilecek kadar güçlü olur seven insan.

39 ~ Halden ala halsizliğim, sözden ala sessizliğim. Ben seninle olduktan sonra, umurumda değil kimsesizliğim.

40 ~ Üşüdüğümüzde camı kapatmak kadar kolay olsaydı keşke, sevilmediğimizi anladığımızda o kişiye yüreğimizi kapatmak.

41 ~ Ağladım ama belli etmedim, haykırdım ama isyan etmedim, çaresizdim ama asla pes etmedim, sensizdim senden de gitmedim.

42 ~ Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok sustuklarıma kulak verin.

43 ~ Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.

44 ~ Güzel bir gülü güzel bir geceyi güzel bir dostu herkes ister. Önemli olan gülü dikeniyle geceyi gizemiyle dostu tüm derdiyle sevebilmektir.

45 ~ Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.

46 ~ Ben düşüncelerimi diğer insanların fikrini değiştirecek diye paylaşmam. Ben düşüncelerimi benim gibi düşünen insanlarla yalnız olmadıklarını bilmeleri için paylaşırım.

47 ~ Ey sevgili; heyben acıyla dolar da nefes alamazsan gel. Huzur bulacağın kıyılarım senindir. Umutların solar kurur da su bulamazsan beraber sulayalım, gözyaşlarım senindir. Kanadın kırılır da maviye uçamazsan, ne güne duruyor al, kanatlarım senindir. Çaresiz çilelere bir umut bulamazsan, kendime ettiğim dualarım senindir. Mevlana

48 ~ Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.

49 ~ Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da. İkisi de aynı acı, ikisi de rezil. Daha öncede gitmiştim ama böyle kalarak değil böyle kalarak değil.

50 ~ Hayallerim yok benim. Hayırlısı olsun dediğim gün hepsinden vazgeçtim. Tıp ne kadar ilerlerse ilerlesin ar damarındaki çatlağı tedavi edemez.

51 ~ Ey gönüm bilmez misin gözler sebepsiz yaşarmaz, dudaklar sebepsiz kurumaz, gönülde bir dert olmadıkça kimsenin yüzü sararıp solmaz.

52 ~ Dalında son bir yaprak olmaktır yaşamak ve asi rüzgâra direnmektir. Fırtına koparken bile ağız dolusu gülebilmektir her şeye inat.

53 ~ Simdi vur kendini. Unutulmuş bir şiirin son dizelerinde sonra yarım kalan bir şarkı ısmarla kendine. Bu kentte böyle ölünür.

54 ~ İnsan geride bıraktıklarını özler, elinin altındakilerden sıkılır, ulaşamadıklarına tutulur ve ulaşılmaz olan hep aşk olur!

55 ~ Gitme zamanı gelmişse dur demenin; zaman geçmişse dön demenin, aşk bitmişse yeniden demenin, hiçbir anlamı yoktur.

56 ~ Ne iş yaparsın sen dedi. Hamalım dedim. Nasıl yani dedi. Elimden tutmasını bilenin, yüreğini taşırım dedim.

57 ~ Yetimhanede yaşayan küçük bedenlerin, ranzalarına yazdıkları “anne” kelimesi kadar masum olmalı aşk.

58 ~ Tutacak el bulamazsak, bizde elimizi cebimize koyar yürürüz. Sıkıntı yok.

59 ~ Gerçek şu ki; hayallerimizdeki insanların hayallerindeki insanlar değiliz.

60 ~ Utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı.

61 ~ Biz gönlümüzde ne gemiler batırdık, kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur.

62 ~ Gidene üzülme, sevse gitmezdi. Gelene sevinme, o da başkasından geldi.

63 ~ Seni seviyorum diyen sözlere değil, senin için ağlayan gözlere inanın.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski