Harry Styles Söylediği Sözler

Harry Styles Söylediği Sözler 




One Drection grubunun yakışıklı üyelerindne olan Harry Styles'in söylediği genç hayranalrının çok ilgilendiği birbirinden ilginç sözlerini aşağıda bulabilirsiniz..



İnsαnlar sizi kıskαnır ve hαyαllerinize ulaşαmαyαcαğınızı söyleyerek korkutmαyα çαlışır.



-Birisini korumayı çok istiyorum ama aynı zaman da kendine bakabilen kızlardan hoşlanıyorum.



-Eğer bir kız arkadaşım olsaydı, onu ailem ile tanıştırıp hep beraber vakit geçirmek güzel olurdu.





-Güven gittiğinde, ilişki biter.





- Ben prens gibi bir sevgili olabilirim. Bunu çok istiyorum ayrıca romantiğimdir de.



-Gülümsemek herkese yakışır ama kızlar gülümsediği zaman çok çekici oluyorlar.





-Yaş farkı gerçekten önemli değil, yeter ki o kız beni kendisine aşık edebilsin.





-Bir kıza Şişman demeniz yalnızca birkaç saniye sürer.Ama o kız hiç birşey yemeyip ömür boyu aç kalmayı deneyebilir. Bu yüzden bunu demeden önce düşünün.

-Harry Styles


Güzelim Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski