Mistik, İlginç Aşk Sözleri

Güzel cümleler yüreklere dokunur hiç olmadık zamanlarda. Sayfamızda mistik, ilginç aşk sözleri bulabilir sevdikleriniz ile paylaşabilirsiniz.

Mistik, İlginç Aşk Sözleri


Ey benim spesifik fikirlerimde oluşan spontane sanrım. Bu bendeki sen misin? Yoksa gene derbeder miyim? Gel bende anlamsız olma Voynich yazıtları gibi.Çünkü ben sana avare, ben sana tutuklu. Bırakma beni bu içi kurumuş , ruhu kalmamış esaret ülkesinde . Damarlarıma can ver o paha biçilemez tebessümünle.


Ey benim antik çağlardaki papirüsler üzerine yazılı aşk süzmem. Aşkın ben de azgın denizleri fetheden bir kaptan-ı derya. Gel otur bu gönül tahtına, sürsün ezelden ebede kadar o ihtişamlı kadim hükümranlığın.


Ey benim karbon elementinin muazzam dizilişi sayesinde oluşan paha biçilemez elmasım. Nedir sende beni kendine bu kadar avare eden neden? Yoksa senle olmuşum bir garip tek beden?


Ey benim kalbimde oluşturduğu sarsıntılara sismologların bile çare bulamadığı yek aşkım. Senden ötürü bu mecnun görür mistik sanrılı hezeyanlar. O dur ki senin elinden alması gerek bir derman-ı azam.


Ey güzelliğinden ötürü Afrodit’in kıskandığı,  Nefertiti’nin utandığı kadim zamanlardaki aşk parem. Gel de bu sahra çöllerinde bedeni, ruhu ve aklı dalgalanmış sefil adama durgunluk ve huzur ver.


Ey benim şafak vaktindeki duru meltemim. Sen ki bütün hücrelerimin nirengi taşı, define hazinelerdeki  bulunması gereken nadide taşım. Pusulam her daim seni gösterir, buna rağmen yetmez mi artık bu kadar nazlandığın?


Ey  benim Gaia’nın bile bağrına basamadığı engin hazinem. Sen bende öyle bir aşksın ki, kaynağı olduğun duru pınarlarda serinlemek ister bu bedevi âşık. O zaman anlam kazanır bu hayat ruhumun en derinliklerinde.


Ey benim elektronu kendi etrafında pervane gibi döndüren protonum. Ne kadar farklı olsak ta görmez misin sonsuz bağlıyım sana. Sen benim yaşam pınarım,  sonbaharlarda nadiren çıkan ılık güneşimsin.


Ey benim kupkuru çöllerdeki yaşamıma yön veren mis kokulu vaham. Keops sana imrenir, Babil’in asma bahçeleri senden alır yaşam suyunu, İskenderiye feneri senin yolunu gözler. Sen dururken bırakırlar muazzamlıklarını. Harikalar tacını bırakırlar sana. Ve ben gibi avare olurlar ay yüzüne, duru güzelliğine.

Güzelim Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski