Anlamlı Aşk Sözleri

Anlamlı Aşk Sözleri
sevgi sözleri, sevgiliye resimli sözler, sevgiliye sözler, kalpten aşk sözleri, manalı aşk sözleri, anlamlı aşk sözleri, resimli aşk sözleri,
 Gülümseme öyle kıskanır ay..
 Mesafeleri boşver Bu yürek seni hissettikçe Sen benimlesin.
 Aslında “çok da güzel değilim.” dedi kadın. Güldü adam. Sonra avuçlarının arasına aldı kadının yüzünü ve dedi ki “ben sana ölüyorum hatun
Seni Sevmemin en büyük nedeniydi, Dudaklarını hiç kıpırdatmadan bana Aşkı anlatman..
 Buna tüm kalbimle inanıyorum ki, bir sabah aynı masada kahvaltı yapacağız…
 Gün asıl yanında gözlerimi açtığım zaman doğacak
Çünkü mesafeler seni özlemek için varlar bayım 

 Sana yazmayınca, sanki evde yalnız mışım gibi hissediyorum.
Ama sen yazmayınca, eve hiç gelmemiş gibi hissediyorum.
Ya da ne bilim. Sanki gidecek yerim yokmuş gibi oluyorum.
Sensizlik çok zor.
 Günün, seni bana getirmesi dileğiyle
 Kalbime üflenmiş bir Dua gibisin..
 Sanki her şey yolundaymış gibi gülerken aklıma geliyorsun, aklımdan çıkaramıyorum Seni..
Rabbim; Yakınlığına alıştırdığın Kalbin Yokluğunu aratma..

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski