Umutsuz Sözler

Umutsuz Sözler
 Hak Yiyenler Kazandık Sansa da Herkes Bir Gün Hak Etiğini Bulacak O Yüzden Sabret Kardeşim
 Belki de Bizim Kaderimiz Mutsuz Olmaktı,Başkaları Mutlu Olsun Diye
 Ben Senin Gülüşüne Aşık Olmuşum Diğerlerinin Kahkahası Umurumda Değil
 Gel Çünki Gelmen Gerek Çünki Sen Gelmezsen Gidecek Herşey
 Her Şeyin Farkında Olmak Baya Ağır Bir Yük
 Sonra Bir Soğuyorum Adı Bile Çirkin Oluyor
 Allah Beni Affetmez Beni Deme
 Sana İhtiyacım Yok ki Benim İnsan Yalnız Da Mutsuz Olabilir Çünkü
 Umut Bitti Umut
 Beklemek ; Kaybetmek Yarısıdır
 Yalnızım Bir Damla Yağmurun Yok Mevsimlerimde Öyle Yalnız Ki Ben Bile Yokum Vesikalık Resimlerde
 Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel Ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın 
 Mevsimine Küsmüş Çicek Gibidir İnsan Bir Kere Soldumu Bir Daha Açası Gelmez
 Yaşın Değil Yaşadıkların Öğretir Sana Hayatı
 Bazen Unutuyor İnsan Unutulduğun da 
Saormuşlar Şaire Bu Hayattaki En Büyük Yokluk Nedir.
Şair Acı Bir Tebessümle Cevaplamış Varlığına Alıştığınız Bir İnsanın Yokluğudur.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski