Güzel Sade Sözler

Sayfa İçeriği: Sade Sözler Kısa, Sade Güzel Sözler, Sade Anlamlı Sözler, Sade Sözler Yeni, Sade Sözler Aşk, Sade Sözler Facebook, Sade Sözler Paylaş, Sade Sözler İndir

Biz siz bu sayfada en güzel en sade sözleri hazır ettik. Bu güzel anlamlı sade sözleri kısa mesajla yollayın ya da sosyal medyada paylaşın tercih sizin ne yapmak isterseniz yapın.

GÜZEL YALIN SÖZLER

Güzel Sade Sözler
Güzel Sade Sözler
Manşet: Kim demiş erkek dayıya çeker diye! Bazı erkekler var aynı halası!

İyi mi böyle?

Canını yakıp ısınasım var…

Bu da mı gol değil.

Durumum yok, yazamıyorum.

Hala iyi mi geceler?

Ruhunuzu satmayın! Kiralayın.

Altar’ın oğlu Tarkan.

Artık her çocuk zamane çocuğu.

Ne haliniz varsa gülün.

Dost kara günde karanlığa karışır.

Kaleciyle karşı karşıya.

Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi?

Yapma öyle el alem ne der?

Tükürmekle söner mi hiç can yangını?

Dudağında yangın var dediler.

Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.

İnsanlık öldü. Katili MENFAAT.

Yanaklarım varken canımı sıkman çok saçma.

Bana senin olduğun şehir lazım.

Masumduk nefisle ve şeytanla tanışmadan önce.

Ve aşk; Bizans kadar kahpe artık…

Seni anlatabilmek susmaktan geçiyor bu aralar.

Bence şimdi sen de herkes gibisin.

Belki, bir gün aynı yerde; gülümsersin gözlerime…

Hep kazanıyorsun, ey çözümsüzlük.

Politikacılar uyuyamayınca vatandaş sayıyorlar.

Muhabbet ağına giriş için dokunun.

Eskiden zam PARA’ydım. Kriz geldi zam SEFİL oldum.

Ayranı yok içmeye, cep telefonu ile gider…

Beş kuruşluk insanların milyonluk tavırlarına hastayım.

Gönül sayfamda açık seçik senin adın yazıyor.

Wi-fi görmüş telefon gibi her önünüze gelene bağlanmayın.

Kızlar artık beyaz yatlı prenslerini bekliyorlar.

Eskiden uğruna dünyaları yakardım, şimdi bir kibrit bile çakmam.

Bağlanmaktan korkuyorum dedi. Tasmasını çıkardım gitti.

Parfüme falan gerek duymazdı annem. Doğuştan cennet kokardı zaten…

Alttan aldık yeteri kadar, bundan sonra herkes ederi kadar!

Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren…

Gidişin hiç koymadı ki, ben zaten senin yürüyüşüne hastayım!

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Kinim yoktur, affederim. Ama hiç bir zaman eskisi gibi olmam.

Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım. Halbuki bütün numaralar sendeydi.

Durgunlaşmışsın diyenlere inat. Rüzgâr ektim fırtına biçeceğim!

Küçükken hayvanlarla konuşmak isterdim, şimdi birçok hayvanla konuşuyorum.

Barbie değil harbiyim önüme geleni değil ADAM olanı severim!

Peşinden koşacağımı düşünüyorsan, arkana bakma, hayal kırıklığına uğrarsın.

Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!

İster kal ister git, çünkü ne gelişin hoşluk ne de gidişin boşluk yaratır hayatımda!

Ey iki adımlık yerküre, senin bütün arka bahçelerini gördüm ben.

Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

Siz nasıl ‘rol yaparsanız, bende öyle ‘senaryo’ yazarım. Sıkıntı yok.

Yediğiniz yemeğin fotoğraflarını çekip paylaşacağınıza, yediğiniz yemeği paylaşın!

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski