Mest Eden Sözler

Sayfa İçeriği: Mest Eden Sözler Kısa, Mest Eden Sözler Yeni, Mest Eden Sözler Aşk, Mest Eden Sözler Damar, Mest Eden Sözler Anlamlı, Mest Eden Sözler Facebook, Mest Eden Sözler Whatsapp

Her türden en güzel sözlerin yer aldığı bu güzel sözler sitesinde sizler için mest eden anlamlı sözler hazır ettik. Bu mest eden güzel sözleri sosyal medyada paylaşın ya da kısa sms ile yollayın.

MEST EDEN GÜZEL SÖZLER

Mest Eden Sözler
Mest Eden Sözler
Manşet: Ölüm senin peşindeyken, sen neyin peşindesin?

İyilik görmenin yolu iyilik yapmaktan geçer.

Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez.

Kurduğum hayaller hala en çok sana yakışıyor.

Duygular dalgalar gibidir gelmesini engelleyemezsin.

Kalbimizin görmeden ısındığı insanlar da var.

Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder.

Sevmek için yürek sürdürmek için emek gerek.

Pili bitmiş bir fotoğraf makinesi gibiyim artık. Kimseyi çekemem!

Eşyanın fiyatını bilmek değil kıymetini bilmek mühimdir.

Fazla büyütme kendini en fazla sevebildiğim kadarsın dahası yok.

Zengin de olsan fakir de olsan son durak kara topraktır!

Gidecek olan kararını vermişse sana sadece kapıyı göstermek düşer!

Tutacak el bulamazsam koyar cebime gezerim. Sıkıntı değil!

Bir bakışını yakalarsın uyumadan önceki düşündüğün son şey oluverir.

Kimsenin sevabını istemiyorum! Günaha sokmasınlar yeter ki.

Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın yeter ki senin iki gözün bende olsun.

Bakakaldım peşinden ne gözümü alabildim ne göze alabildim.

Özlemek güzeldi seni ta ki senin özlenmeyi hobi edindiğini anlayana kadar.

Olan hep çok sevene oluyor sevilen ise egosunu tatmin ediyor.

Verdiğini hiç unutmayan ama aldığını çabucak unutan insandan daha tehlikelisi yoktur.

Önemli olan medeni halinin bekâr olması değil. Bekâr halinin medeni olması…

Biraz insan ol diyeceğim ama seni de zor durumda bırakmak istemiyorum. Donnie Darko

Herkes pinokyo gibi insana dönüşme şansı bulamadı kimileri hala odun kaldı.

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime!

Hiç kimsenin mecburi istikameti değilim kimsede benim çıkmaz sokağım değil.

Ben artık korkmuyorum her şey de bir hikmet var. Gecenin sonu seher kışın sonunda bahar…

İnsanlar seninle konuşmayı bıraktığında arkandan konuşmaya başlarlar. Pablo Neruda

Nerde olursan ol akşamda sabahta dağda bayırda beni aklından çıkarma çünkü ben öyle yapıyorum.

Öyle gözler vardır ki sözlerden iyi anlatır. Öyle sözler vardır ki o gözleri ömür boyu ağlatır.

Çakmaktaki gaz seviyelerini dengeleme bir Türk hastalığı olarak kayıtlara geçmeli. Madem Türksün dengele görsün.

Başın sıkıştığında değil sevdiğini anlayıp mutlu olmayı istediğinde gel ki ömrümü uğruna harcayayım.

Gözlerin ne kadar güzel olursa olsun edepli bakmasını bilmediği sürece bakışların sadece şeytan için önem arz eder.

Hıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır.

Saflığın dürüstlüğün sevginin onurun mutluluğun özgürlüğün çiçeğidir beyaz gül. Yüreğinizdeki beyaz gülünüz solmasın.

Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı. Kalbin varsa sevdiğin olmalı. Sevdiğin varsa yalnız senin olmalı.

Birini kötülemeye çalışırsan asla amacına ulaşamazsın. Çünkü başkasına sürmek istediğin çamura önce kendin bulanırsın.

En büyük sanat bir elle yağlı yağlı cips yerken klavye tuşlarını yağlamadan yazma sanatıdır. Biliyorum hepiniz sanatçısınız.

Ağlatmayan bilgelikten düşündürmeyen felsefeden çocuklara karşı diklenen büyüklükten Allaha sığınırım. Halil Cibran

Dostlar ırmak gibidir kiminin suyu az kiminin çok. Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.

Çay süzgeci makarna süzgecine sormuş Baba annem nasıl biriydi? Makarna süzgeci yanıtlamış Senin annen bir elekti yavrum.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski