En Güzel Yalnızlık Sözleri

Sayfa İçeriği: Yalnızlık Mesajları Kısa, Yalnızlık Mesajları Sevgiliye, Yalnızlık Mesajları Arkadaşa, Yalnızlık Mesajları Anlamlı, Yalnızlık Mesajları Facebook, Yalnızlık Mesajları 
Bu güzel sözler sayfamızda sizler için güzel mesajlar hazırladık. Biraz hüzne sürükleyecek bu yalnızlık mesajlarını dilediğiniz gibi facebooktan paylaşabilirsiniz.

En Güzel Yalnızlık Sözleri 

En Güzel Yalnızlık Sözleri
En Güzel Yalnızlık Sözleri 
Bir yürek nelere yeterse, bir can bir canıı ne kadar severse bir damardan ne kadar çok kan geçerse, yaşam ölüme ne kadar değerse, sen de benim için o kadar değerlisin.

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin…

Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.

Sabah seni izlemesi için bir melek yolladım peşinden ama düşündügümden de erken döndü. Ne oldu dedim? “Bir melek asla baska bir melegi izleyemez” dedi…

Seni ne kadar sevdiğimi ögrenmek istersen yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış;tutabildiklerin senin sevgin, tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir.

Gözlerinde mutluluk, aşk, sevgiyi gördüm Aşkım..

Hayatta iki kör taniyorum ; 1.´si senden baskasini görmeyen ben, 2.´si beni göremeyen sen…

Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için

GÜNESIN BUZ TUTTUGU YERDE BIR ALEV GÖRÜRSEN O BIL KI YALNIZ VE YALNIZ SENIN IÇIN YANAN KALBIMDIR.

Dünyadaki en güzel seyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki ?

insanlar kirmizi güllerin pesinde kosarken ayaklari altinda ezilen papatyalarin farkina bile varmazlar

Askin ilk solugu mantigin son solugudur

En sürekli ask karsiligi olmayan asktir.

Insanlar hep birilerinin pesinden kosarlar, ama dönüpte kendi peslerinden kosanlara hiç bakmazlar

Nice insanlar gördüm kalpleri bombos ama mutlu, çok az insanlar gördüm kalpleri sevgiyle dolu ama ask atesiyle yanip kavrulan, hüzünlü ve mutsuz!

Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunlugumu kalbime degil günesin çiktigi zaman kaybolan bugulu camlara yazardim

Gökyüzündeki bütün yildizlari toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin

Sen benim hayatimda oldugun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakipti..Çünkü sen benim için daima tektin

Eger geceler seni düsündügüm kadar uzun olsaydi asla sabah olmazdi…

Sen gözlerimde bir damla yas olsaydin seni kaybetmemek için ömür boyu aglamazdim!!!

Hayatta üç seyi sevdim. Seni, Kalbimi, Ümit Etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin

Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakipti..Çünkü sen benim için daima tektin

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı…

Sen gözlerimde bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!!!

Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, Kalbimi, Ümit Etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye. 

YALNZILIK DİŞ AGRISINA BENZER SANCISI GECE BAŞLAR

Kaderim sensizlikse,Kaderim Yalnızlıksa kaderim unutulmaksa, Kaderim kalleşçe Vurulmaksa ben kaderimin Arkasındayım…

Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak Korkum Kurşun Yemek Değil;Kalleşçe Arkadan Vurulmak Korkum Ölüm Değil, UNUTULMAK…!!!

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski