Sevgiliye Kapak Sözler Yeni

Sayfa İçeriği: Sevgiliye Kapak Sözler Kısa, Sevgiliye Kapak Sözler Facebook, Sevgiliye Kapak Sözler , Sevgiliye Kapak Sözler Ağır, Sevgiliye Kapak Sözler Tumblr, Sevgiliye Kapak Sözler Whatsapp

Bu güzel sayfamızda sizler için sevgiliye en kapak sözleri hazırladık. Sayfamızdaki sevgiliye anlamlı kapak sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile paylaşabilirsiniz.

Eski Sevgiliye Kapak Sözler

Sevgiliye Kapak Sözler Yeni
Sevgiliye Kapak Sözler Yeni
Sevgili okuyucum, bu sitede her ne kadar eski sevgiliyi geri kazanma yollarını işliyor olsam da bazen gideni geri döndürmek mümkün olmayabiliyor ve bazen eski sevgili, "kapak sözler"i hak edebiliyor. Ben de bu gereklilikten yola çıkarak "eski sevgiliye kapak sözler" diye bir yazı yazdım ve bu yazıda hem internetten derleyerek hem de kendim yazarak sana bir yığın anlamlı kapak söz oluşturdum. Hayrını gör:

Eski Sevgiliye Kapak Sözler: 1-10

1. Bazı insanların dışı imrendirecek kadar hoş; için iğrendirecek kadar boş olmasına hep hayret etmişimdir. Sen anladın!

2. İçinden geldiği için değil işine geldiği için birlikte olanlar, her zaman için tekmelenmeyi hak eder.

3. Kimine göre kralım, kimine göre yalanım. Merak etme güzelim, ben adamına göre adamım!

4. Geç kalınmış bir sevgi, idamdan sonraki affa benzer.

5. Unut malı!

6. Bazı insanların da eski televizyonlar gibi tepesine vurulunca düzelmesi hayatımdaki en büyük temennimdi.

7. Az imana gel, seni orada bekliyorum.

8. Yalanım yok, aklımdasın hala... Ne yapayım sevgilim, bu da benim kusurum; gereksiz şeyleri çok takıyorum kafama!

9. İnsanları ikiye ayırırız genelde:
A) Sevmeye doyamadıklarımız.
B) Sövmeye doyamadıklarımız.

10. Sevgilim, sana o kadar, beni değiştirmeye çalışma, ben de değiştirmeye çalışırım seni, dedim; ama inanmadın. Bak işte sonunda değiştirdim seni; hem de yenisiyle.

Eski Sevgiliye Kapak Sözler: 11-20

11. Önce kendini geliştir sonra başkasını eleştir ve algılamadan yargılama.

12. Niyetim gözlerinde kaybolmaktı; ama sen sözlerinde yok ettin beni.

13. Bazı insanların beyni sağırdır; onlara bağırmak da kar etmez, değil mi sevgilim!

14. Belki yüzünü unuturum; ama yüzsüzlüğünü asla!

15. Dikkat et! Hafife aldığın şeylerin altında ezilebilirsin.

16. Sen kendini filozof gibi hissediyorsun; ama biz sana arkadaşlar arasında kamil diyoruz!

17. Hayatını karartmaya çalışanlara dikkat et: Çoğunun gölgesinin bile olmadığını fark edeceksin.

18. Ben bu ilişkiye nokta koydum. Bundan sonra kurduğun cümleleri ancak kendin dinlersin. O da ağzından çıkanı kulağın duyuyorsa!

19. Kaşarların peşinde koşanlar, fareden başka ne ki!

20. Ben senin “ego”larınla “lego” yapar, sonra da onlarla bir güzel oynarım güzelim! Bu ne kapris böyle!

Eski Sevgiliye Kapak Sözler: 21-30

21. Bu aralar her ne hikmetse şerefsizlik moda! Fakat asıl şaşırdığım takipçisinin bu kadar çok olması!

22. Reçetene yol yazdım güzelim, sabah akşam alırsın artık.

23. Ben zümrüd-i anka gibiyim, kendi küllerimden tekrar dirilirim, bu gün sen küle çevirdin, yarın ben güle dönerim.

24. Şu “reklamı geç” seçeneği bazı insanlarda da olsa ne güzel olurdu değil mi?

25. Sen değerlerini diğerlerinden ayıramayan bir nankörden başka nesin ki?

26. Sana döneceğimi düşünüyorsan şu kadarını söyleyeyim: “Ben de çocukken radyonun içinde insan var zannediyordum.”

27. Bazılarının yüzüne tükürsen: “Makyajım bozuldu.” diye dert yanacak.

28. Bazı insanlar aksırınca: “Acaba çok yaşa!” desem mi diye ikilemde kalıyorum. Yanımda çok aksırmıştın sevgilim!

29. Boş insanlara nefes tüketmekten vazgeç, biraz tasarruflu ol.

30. Üzülme dostum, cana geleceğine “mal”a gelsin.

Eski Sevgiliye Kapak Sözler: 31-40

31. Bazı belgeselleri seyrederken aklıma nedense hep sen geliyorsun!

32. Önüne gelen her insandan elektrik alırsan sonra “faturasını” fena ödersin!

33. Sandalye gibiyim: Bütün götlere rağmen ayaktayım!

34. Bazı insanların avazı çıktığı kadar susması lazım.

35. Her gece yolculuk var: Gelmişine geçmişine…

36. Bensiz de bir ömür geçirebilirsin, müsait bir yerine.

37. Aklından geçiriyorsa seni ekmeyi, koy götüne tekmeyi.

38. Bazılarının “mecburi insan” olduğunu düşünüyorum artık.

39. Bazen empati yapmak istediğimde önümde büyük bir engelin yükseldiğini fark ediyorum: Ne yapsam da senin gibi o.ç olamıyorum.

40. Her zaman arkandayım diyenlere dikkat et, bazıları fırsatını bulup geçirmek için bekler, haksız mıyım sevgilim?

Eski Sevgiliye Kapak Sözler: 41-50

41. İlk seninle başlamam bir hataydı galiba; çünkü ilk adımı nasıl atarsan gerisi hep öyle gidiyor.

42. “Seni seviyorum.” cümlelerinin çoğunun yalnızca dudak tiryakiliği olduğunu çok geç anladım.

43. Mutlu olma hakkın her zaman saklıdır, dediler. Nedense şimdi bulamıyorum.

44. Kaçırdığın uykularımı nerene sokacağını tarif etmeme gerek var mı?

45. Gözlerine bakınca hissettiğim duygunun Allah cezasını versin. Amin!

46. Sana tekrar çıkma teklifi ediyorum: Lütfen artık hayatımdan çık!

47. Keşke zamanında anlasaydın “beynini ara sıra kullanmanın herhangi bir yan etkisi olmadığını.”

48. Bazıları gözyaşını siler, bazıları ise ağlatanı.

49. Hayatında biri varken başkalarına asılanları ayakta alkışlıyorum:
“Yav şak şak şak şak!”

50. Sevgilim şimdi sana karşı Japon bayrağını tasarlayan adam kadar üşengeçim.

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski