Gözlerle İlgili Sözler

Gözlerle İlgili Sözler,Bakışmak İle İlgili Sözler

 O Gözlerin herkezi Görsün Ama Sadece bana Baksın O Sözlerin Etraftakilere tükensin, Sadece benim için Söylensin, Kalbin Sadece bana Atsın Atan kalbinin Güzelliği Gözlerine Gözlerindeki Güzel Anlamlar Sözlerine Yansısın bebeğim Seviyorum Seni Mutluyum Seninle bebeğim benim.
 Seninle Ne Mesafeler Uzak gelir Bana Ne Kısa Süreli Ayrılıklar Yıkar Beni Bu hayatta, Gözlerime Kilit Vurdum Beklerim Gözlerinle Gözlerime bakmanı Bu Gözler Sana Sevdalı, Senden Başkasını Görmez Bu Delikanlı..
 Gözlerimizin Rengi Ne Olursa Olsun Gözyaşlarımızın Rengi Aynıdır
 Kadınlar Kulaklarıyla Severler Erkekler Gözleriyle
 Gözlerin Sanki cennetin yansıması Sevgilim Gözlerine Baktıkça Kendimden geçer Bu Aşık Yüreğim Seninle Daha Mutlu ve umutlu Bakıyor geleceğe Gözlerim Bebeğim
Hayatı Umursamaz Gözlerim Yanında, Sen gözlerime Bak Sadece Sevgilim hayat Anlam kazansın Yanında Gül Bakışlım benim.. 
Gözlerinin Gülüşü Kalbime Huzur Getirdi,Öyle Görünmediyse de 
Gözleriniz Çok Ses Çıkarıyor,Albayım 
Gözler Kalbin Aynasıdır Yalan Nedir Bilmez Onlar

0/Yorum Yapabilirsiniz/Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.

Daha yeni Daha eski